bell

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

غم عشق

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۳۸ ق.ظ

امام علی (ع) میگه :

"زهرای من

بعد از تو دنیا قشنگ نیست...

گریه میکنم... و...

از این میترسم ...

که بی تو...

زیاد... زنده ... بمانم"

پ.ن:

 نشسته‌ام به در نگاه می‌کنم ...

دریچه آه می‌کشد
تو از کدام راه می‌رسی؟
خیال دیدنت چه دلپذیر بود...
جوانی ام در این امید پیر شد
نیامدی و دیر شد 

"سایه"

موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۸
bell **

نظرات  (۵)

کاش بهمون میگفتن وقتی بزرگ شدی قرار  به فلانی دل ببندی ... تا اینقدر بی خود بی جهت 
دل به کسی نبندیم که هیچ درکی از حس مون نسبت به خودش نداره :(
سلام
سایه رو خیلی دوست دارم. سپاس!
اتفاقا همین که نمی دونیم بیشتر ارزشمنده. چون بعضی ها تلاش می کنند تا کسی رو پیدا کنند که ارزش دل بستن رو داشته باشند. گرچه خیلی ها فقط به هم وابسته می شوند و ابدا دل بسته ی هم نیستند! ...
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم

+ هیع ...
عشق چو اید برد هوش دل فرزانه را :(
دادا باید پاشی برام استین بالا بزنی ...( البته بعد از اینکه دیدم درسم رو تموم کردم و تونستم از لحاظ خوراک پوشاک مسکن ماشین زیور الات لازمه و ... رو میتونم فراهم کنم !) :دی
قربونت برم اون وقت نوه ی من باید برات آستین بالا یزنه که! خخخخخ...! (خنده)     :«)
پاسخ:
:دی
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۰۰ همنام مادر سادات
به نام او

یه دنیا به عشق علی (س) عاشق اند
تو دنیا علی(ع) عاشق فاطمه(س) ست....

عاقبت بخیر بشین ان شاءالله

یا علی...
پاسخ:
سپاس از شما
ممنون :)

golepone.ir

 

 

زیبا بود. علی یار و یاورتان

اگه لطف کنید مارو هم دنبال کنید ممنون میشم

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی